Contact
Wij zijn er om u te helpen
Bij Avis doen we ons uiterste best om te zorgen dat u kunt genieten van probleemloze en stressvrije autohuur. Maar omdat de dingen niet altijd gaan zoals gepland, staat onze toegewijde klantenservice voor u klaar om te helpen met elk probleem dat zich kan voordoen tijdens uw huur.Neem contact op met onze klantenservice via onderstaande gegevens en geef het nummer van uw huurovereenkomst of reservering door. Zo kunnen we de juiste gegevens snel opzoeken in ons systeem.
Is uw vraag van dien aard dat wij er niet direct een antwoord op hebben, dan voeren we een grondig onderzoek uit en verstrekken we u de resultaten hiervan, samen met een oplossing.
De klantenservice contacteren
U kunt onze klantenservice op de onderstaande manieren contacteren.
Houd het nummer van uw huurovereenkomst of reservering bij de hand als u ons belt.
Ons team kan u alleen helpen met vragen na afloop van de verhuur. Bel ons voor vragen voorafgaand aan en tijdens uw huurperiode.
We streven ernaar uw vragen binnen 5 tot 30 dagen te beantwoorden.
Voor u vertrekt
Reserveringen
09:00 - 18:00 uur van maandag t/m vrijdag- Tel. 070 22 30 01
- Reserveringen wijzigen of annuleren
Travel Industry
(voor reisbureaus)
Tel. 02 273 84 79
email Travel Industry
Travel Industy
(voor Touroperators)
Enkel bereikbaar per email
email Travel Industry
Zakelijke huur
Tel. 02 730 63 33
email zakelijke huur
Tijdens uw reis
Vragen die u hebt tijdens de huurperiode moeten worden gesteld aan de verhuurlocatie waar u uw voertuig hebt opgehaald.
- 24-uurs pechhulp
- Tel. 02 703 11 00
Na afloop van uw reis
- Klantenservice
08:00 - 18:00 uur van maandag t/m vrijdag - Tel. 02 730 62 11
- E-mail klantenservice
(uitsluitend voor vragen na afloop van de huurperiode) - Schade Vragen
- belux.damage@abg.com
Stuur een brief
- Avis Budget Group
Kouterveldstraat 14
1831 Diegem
België
Geschillenoplossing
Wij zijn lid van de European Car Rental Conciliation Service (ECRCS) en van een aantal lokale geschillendiensten voor autoverhuur. Deze organisaties zijn onafhankelijk en behandelen geschillen zonder u kosten in rekening te brengen. Als u een klacht indient en niet tevreden bent met ons definitieve antwoord, dan kunt u het geschil voorleggen aan de relevante conciliatiedienst. Wij zullen u vertellen wie dit is.